Atemaussetzer und leichtes schnachern

Guete Abig zäme

Vlt. machi mir eifach zfest sorge aber ich han denkt ich fröge jetzt eifach da mal nache vlt kennt das ja öper. Also min Sohn isch ide 33+5 ihgleitet worde wege Swd und vorzitige Blasesprung und isch 34+0 denn ufd welt cho also er isch jetzt 20 Mönet alt. Er het dazumal 2 Wuche müsse im Spital bliebe ide Neo und het 2 Täg Surstoff brucht. Wonen denn han dörfe mit hei neh hani lang mühr gah und Angst gah wegem schnufe aber isch zum glück alles guet gange. Nun jetzt zu minere erneute Angst han jetzt gmerkt daser chli schnarcht und denn uf einisch fest ihatmet und usatmet und denn churz ufhört und denn wieder fest ihatmet. Weiss au ned vlt machi mir au eifach zfest sorge willmer halt wieder Bilder in chopf chömed woner ide neo gsi isch. Was meinet ihr? Öpis zum dofirt go zeige oder eifsch witer beobachte? Kennt das au öper?

Sry für de langi Text und danke jetzt scho für euchi inputs.

Ganz grossi umarmig
Chli es ängstlichs Mami🫣🙏

1

Ich antworte mal auf hochdeutsch (hab deine Frage aber, glaube ich, richtig verstanden): ein Freund meines Sohnes (beide sind 2,5 Jahre alt) hat das auch. Bei ihm sind die Polypen viel zu groß und werden nächste Woche operiert.

3

Danke dir für die Antwort und ich entschuldige mich für das Schweizerdeutsch schreiben🫣 hab die ganze nacht nocht geschlafen da es mir auch nicht gut geht wegen der Endometriose. Besten dank für alle eure Antworten🙏😘

2

Hoiii

Ich glaube, viele werden ein bisschen Mühe haben, deinen Text zu verstehen, da du Schweizerdeutsch geschrieben hast.

Ich würde behaupten, dass das schnarchen und mit dem Atmen normal ist.
Was meint denn dein Partner dazu? Findet er es normal? Vielleicht triggert es dich tatsächlich einfach, weil dir die alten Bilder immer in den Kopf kommen.

Aber wenn du dir so unsicher bist (auch aufgrund der Vorgeschichte), würde ich einfach doch mal beim Kinderarzt anfragen. Vielleicht kannst du es mal mit dem Handy aufnehmen, dann kannst du es dem Arzt vorspielen.

Alles Gute euch und heb dir Sorg!